Dodge Caliber. Manual — part 67

CLUTCH-ELECTRONICALLY CONTROLLED-SERVICE

INFORMATION

TABLE OF CONTENTS

page

page

CLUTCH-ELECTRONICALLY CONTROLLED-

SERVICE INFORMATION
REMOVAL . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 144

INSTALLATION . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 148

PM

CLUTCH-ELECTRONICALLY CONTROLLED-SERVICE INFORMATION

3 - 143

CLUTCH-ELECTRONICALLY CONTROLLED-SERVICE INFORMATION

REMOVAL

1. Raise vehicle on a hoist.

2. Remove the rear propeller shaft. (Refer to 3 - DIF-

FERENTIAL & DRIVELINE/PROPELLER SHAFT -
REMOVAL)

3. Remove right side sway bar nut (if equipped).

4. Remove left side sway bar nut (if equipped).

3 - 144

CLUTCH-ELECTRONICALLY CONTROLLED-SERVICE INFORMATION

PM

5. Roll sway bar down and out of the way (2) (if

equipped).

6. Remove the left side stay bracket bolts (1).

PM

CLUTCH-ELECTRONICALLY CONTROLLED-SERVICE INFORMATION

3 - 145

7. Remove the right side stay bracket bolts (1).

8. Remove the exhaust system up to the catalytic

converter. (Refer to 11 - EXHAUST SYSTEM/MUF-
FLER - REMOVAL)

9. Support the rear driveline module with a transmis-

sion jack.

10. Remove the rear bolt (1) at the driveline module.

3 - 146

CLUTCH-ELECTRONICALLY CONTROLLED-SERVICE INFORMATION

PM

Была ли эта страница вам полезна?
Да!Нет
9 посетителей считают эту страницу полезной.
Большое спасибо!
Ваше мнение очень важно для нас.

Нет комментариевНе стесняйтесь поделиться с нами вашим ценным мнением.

Текст

Политика конфиденциальности